En eftermiddag med Jeres GDPR-projekt i fokus

//En eftermiddag med Jeres GDPR-projekt i fokus

En eftermiddag med Jeres GDPR-projekt i fokus

En eftermiddag med Jeres GDPR-projekt i fokus

  • 29/1-2019 kl. 13 – 16 på Vejlsøhus Hotel & Konferencecenter

  • 30/1-2019 kl. 13 – 16 på Comwell i Middelfart

Det I har glemt, det I er i tvivl om, kom og få svar på hvordan I kommer i mål.

Et seminar med fokus på alt det som GDPR-projektet også skal håndtere.

  • PersondataSmiley; Hør mere om hvordan jeres virksomhed kan signalerer til jeres kunder, at ‘her’ er der styr på data.
  • De ustruturerede data; som fx e-mails og dokumenter. Der er mulighed for at få testet sit e-mail complianceniveau (helt fortroligt). Resultatet gennemgås individuelt efter aftale.
  • Er din virksomhed sikret; hvornår har man etableret passende tekniske og organisatoriske tiltag til at sikre sine personoplysninger. Der er mulighed for at bestille et Security Checkup få testet sit IT-sikkerhed (helt fortroligt). Resultatet gennemgås individuelt efter aftale.

Start Kl. 13:00 – Er der kaffe, tit-tjat og vi får hilst pænt på hinanden.

Kristian Boe Helweg Hansen, Partner DP Service (vært)

Andreas Bruun Strøbek, CEO Data & More

Marco Apputhurai, TD-K A/S

Indledning, 30 min. Kl. 13:15 ved Kristian Boe Helweg Hansen

Hvad er de nye tiltag indenfor GDPR, og hvordan kan du sikre din virksomhed og fortsat være GDPR-compliant?  Det vil Data Protection Service give dig svar på. DP Service har hjulpet over 1100 danske virksomheder med at følge op på og sikre compliance med persondataforordningen. Kristian fortæller om erfaringer fra forskellige brancher og hvilke opgaver, der fortsat venter på at blive løst.

13:45 E-mail, vedhæftninger, dokumenter og fileshares etc. ved Andreas Bruun Strøbek

Der ses nærmere på e-mails og fildrev, som er en stor risiko for GDPR-compliance – men også hvad det kan fortælle om virksomhedens måde at arbejde på. Data & More har analyseret over 100 millioner e-mails og dokumenter over de sidste 2 år og Andreas giver en top-10 liste over de vigtigste datapolitikker og gode råd til, hvordan man kan implementere dem.

Vi kommer ind på flere grunde til at medarbejdere ikke selv skal rydde op i e-mails og dokumenter – både økonomisk og kvalitetsmæssigt. I vil blive præsenteret for:

  • Cases for effektiv identifikation og oprydning i e-mails og dokumenter
  • Konkrete på eksempler, hvordan datapolitikker hurtigt kan implementeres i Toolboxen
  • Hvordan oprydning og løbende datahåndtering kan ske automatisk, simpelt og sikkert.

Kl. 15:00 Er din virksomhed sikret ved Marco Apputhurai

Hvornår har man etablere passende tekniske og organisatoriske tiltag til at sikre sine personoplysninger. Hvad skal der til? Hvornår er nok, nok? Hvor kan man få hjælp?

Afslutning kl. 16:00

 

D. 29/1 kl. 13 - 16 i Silkeborg, VejlsøhusD. 30/1 kl. 13 - 16 i Middelfart, Comwell

Af |2019-01-08T10:12:15+00:00december 18th, 2018|